لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

جشن تولد جوجه با تم ميني موس

1392/11/15 20:59
نویسنده : مامان ليليا
1,770 بازدید
اشتراک گذاری

 30 خرداد 92 ، روز جشن تولد فرشته کوچولوی ناز من

تم مینی موس

 

 

گیفت ( جا سوییچی ، شکلات ، عکس ا ز لیلیا پرنسس )

تزیینات

میز شام

لیلیا با دامن توتو که مامانش درست کرده و دوسش نداره و هر وقت تنش میکنه کلی گریه که اینو از تن من دربیار مامان واسه همین نتونستیم ازش زیاد عکس بگیریم ، اینجا هم داره به باباش میگه بابایی تو رو خدا اینو از تن من دربیاررررررررررررررررررررررررر

 کیک و بیسکوییت و گیفت

البته قرار بود میز شام و کیک رو خاله راحله با تور تزیین کنه که ماشینش تو راه خراب شد و دیر رسید .

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

هدیه
1 تیر 92 17:54
عــــــــــــــــــــــالیه لیلا.افرین واقعا جام خالی بودااااا من گیفت میخوام لیلااااااااااااااااا.پس عکس خود پرنسس کو؟
منير
2 تیر 92 8:14
خاله قربون اين دختر ماه پيشوني بره ، ان شاءا... هميشه سالم و سلامت باشه زير سايه خانواده


خاله منیر دوست دالممممممممممممم

نانا تم
5 تیر 92 17:01
عزیزم تولد لیلیای عزیز مبارک
از دیدن وبلاگت لذت بردم ، چقدر با سلیقه و شیک و جمع و جور تزیین کردی
دوست داشتم زیاددددددددد

مرسی دوست هنرمند م لطف داری
هدیه
7 تیر 92 17:36
وبلاگ دخترمونو زود زوووود اپ کن دیگههههه مامانی

مگه زبل خانوم میذارن چشم کلی مطلب تو ذهنمه بنویسم اما وقت نمی کنم خاله مهربون
ناناتم
8 تیر 92 12:48
سلام دوباره دوستم
عزیزم من تو رو تو وبلاگم لینک کردم اگه خواستی تو هم من رو لینک کن
http://nanathemes.blogfa.com

pحتما عزیزم
بابای یسری جان
15 تیر 92 15:26
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
مامان ایلیا
15 تیر 92 19:17
بههههههههههه بهههههههههههه دست مامان به این هنرمندی و باسلیقه ای دردنکنه.
همه چیز قشنگ بود و از همه قشنگتر و خوردنی تر خود پرنسس خانم بود.جای پسمل ما هم اونجا خالی بود

بوووووسسسسسسسس


قربونت دوست جونم چشات با سلیقه میبینه خخخخخخخ
قربونه ایلیا جونم
ارکیده(افسانه)
16 تیر 92 15:04
من قبلا نظر ندادم واسه این قسمت؟
خب الان میگممم
خیلی تولد باحال و شیکی بود...خیلی هم به ما خوش گذشت
مامان کدبانوی با سلیقه..انشالله تولد 100 سالگی لیلیا رو بگیری

یعنی من عاشق این مغز گنجیشکیتم رفیق
رقص چاقو رو بگووووووووو
روبان(ندا)
23 تیر 92 14:00
سلام گلم تولد دخملی خوشگلت هم مبارک خیلی خوشگل و باسلیقه بد افرین مامان خوش ذوق دوست خوبم مبتونم بپرسم اون توری که بالای توتو زدین از کجا خریدین؟ لطفا بهم بگین من خیلی بشون نیاز دارم مرسی ادرس ایمیلمو گذاشتم ادرس کلوپ رو هم میزارم لطف میکنین http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=20551&ChatDate=23-4-1392
مامان محراب و مليكا
2 مرداد 92 11:00
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون از لطفتون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/