لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

قدم

1392/11/15 21:05
نویسنده : مامان ليليا
469 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی 1 سالت تموم شد همه تلاشتو می کردی تا بتونی راه بری اما من و بابا از ذوق راه رفتنت کلی جیغ و داد می کردیم و تو هم می ترسیدی و منصرف از قدم برداشن.

 

اما بعدش خودمونو کنترل کردیم و بهت کمک می کردیم تا بتونی به راه رفتنت ادامه بدی یواش یواش از 2 3 قدم برداشتن شروع کردی و تا حالا که 13 ماهت شده و از ذوق راه رفتن صبح تا شب راه میری و پاهات و نگاه می کنی فکر کنم مرحله بعدی دویدن باشه و باز داد و بی داد من و بابایی و باز ذوق کردن خودت به کاری که می کنی...

 

شیرین تر لحظش می دونی کی ه ؟

وقتی که راه می ری از پشت نگات می کنم ، پاهاتو خیلی با مزه جلو و عقب می کنی دلم غش می ره برات بدو بدو می کنم بگیرمت و هاپولیت کنم اما زودی از دستم در میری نا قلا و عین موشا می خندی

 

دلم برای چهار دست و پا رفتنت تنگ میشه دیگه اون لحظه ها تکرار نمیشن همونطور که برای بی دندونیات تنگ شده دلم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم مامان رادین
2 مرداد 92 16:03