لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

دخترک نمکی سبزه چشم بادومی

1392/11/15 20:58
نویسنده : مامان ليليا
469 بازدید
اشتراک گذاری

لیلیا عیدالمالکی تا این لحظه 1 سال و 4 ماه و 18 روز و 7 ساعت و 59 دقیقه و 45 ثانیه سن دارد .

 

چشم بادومی دردونه حسابی شیطون شدی ...

حالا دیگه اونقدر از مستقل شدنت خوشحالی و لذت میبری مه خودت باید با لیوان اب بخوری

خودت باید غذاتو بخوری

البته این باید ها رو خودت تعیین می کنی ها نه من

 

عاشق نه گفتنانتم وقتی سیر شدی و دیگه قاشق به دهنت نمی بری

وقتی نمی خوای کفش قرمز بپوشی و با اشاره می گی اونو اونو یعنی سیاه رو میخوام

 

باورم نمیشه جوجه منم دیگه می تونه انتخاب کنه

حالا اگه ازت بخوان که مادرتو انتخاب کنی بازم منو انتخاب میکنی یا نه ؟

 

جواب همه سوالایی که من و بابا ازت میکنیم تا امروز نه بوده

لیلیا شام می خوری؟نه

لیلیا پی پی کردی؟نه

لیلیا بابا رو دوست داری؟نه

لیلیا مامان رو دوست دار ی؟نه

لیلیا بریم ددری؟نه

 

حالا عاشق ددری هستی ها نمی دونم چرا می گی نه

هر روز لباسات دستت دم در وایمیسی و مدام می گی ددری

 

شیرینم دوست دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مریم مامان رادین
18 آبان 92 13:24
اومممممممممماچ من بیشتر مامان روشااااااااا
هدیه
4 آذر 92 22:39
من عاشقتم دختر قررررررررررررررررررررررررررتی
خاله منیر
23 آذر 92 20:30
جیگر دردری
مامان ایلیا
7 دی 92 15:34
هههههههههه عزیزم جیگرتو که واسه همه چی میگی نه