لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

اولین زمستون و شب یلدا

1392/2/3 15:52
نویسنده : مامان ليليا
331 بازدید
اشتراک گذاری

 

بالاخره روزهای رنگی ه پاییزی گذشتنو رسیدن به شب اخر پاییز. شب یلدا. ما امشبو رفتیم خونه عمو مجیدت که بهشون تبریک بگیم واسه نی نی کوچولوشون روشا خانوم. شما هم یه لباس صورتی با کلاهش ست کرده بودی و کلی خوش تیپ کرده بودی . یه جوری نی نی رو نگاه می کردی انگار خودت خیلی بزرگی مثلا. قربونت برم نخودچی مامان.

واما اولین زمستون................. هوا خیلی سرده و هنوز برفای تو کوچه اب نشدن ، هوا هم خیلی تمیز شده. خدا رو شکر...........

 

شما هم همزمان با روز اول زمستون اولین بار سوپتو خوردی

اما روز دوم لبای گلی تو غنچه می کردی و نمی خوردی ولی از اونجاییکه من خیلی مامانیه ناقلا بودم یه ذره موز تو غذات له کردم ، خدا خدا کردم که بخوری و همین طور هم شد ، همشو خوردی .نوش جونت

وقتی غذاتو می خوری کلی ذوق میکنم.

حالا از فردا می خوام سوپ جو بهت بدم البته امیدوارم خوشت بیاد و من دیگه از ترفندی استفاده نکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)