لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

شکرانه

1391/9/9 17:12
نویسنده : مامان ليليا
161 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به یادم افتاد که افسوس خواهری ندارم

خواهری ندارم که شنونده درد دلهایم باشد

خواهری ندارم که خاله تو شود

خواهری ندارم که جای خالی مادر را برایم پر کند

خواهری ندارم که اگر من نبودم برایت مادری کند

البته می گویند دوردونه بودن بابا شیرین تره ، خواهر به چه کارت می آید

اما باز هم افسوس خواهر نداشته را می خورم

اما در حین این افسوس به یاد دوردونه خودم می افتم

پرنده کوچک خوشبختیم                    لیلیا

تو جای هزاران مادر و هزاران خواهر را در دلم داری شیرینم

تو را خدا به جای خواهری مهربان به من هدیه داده

شکرت خدای من برای این هدیه ارزشمند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)