لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

مهد کودک

1392/11/15 21:00
نویسنده : مامان ليليا
530 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک زیبای نمکی من لیلیا

 

1 ماهی میشه که با هم میریم کارگاه مادر و کودک

چشات و گرد نکن

همون مهده خودمونه که اسمش یه ذره فرق داره

اونجا با هم کلی بازی می کنیم و دوست پیدا کردی یه ذره هم از خجالت و ترست کمتر شده

انقدر تو اون 1 ساعت شیطونی می کنید که اصلا نمی فهمیم چطوری می گذره

جز عمرم حساب نمی شه اونقدر که لذت داره

مربی ت اسمتو گذاشته خوش تیپ ریزه

وقتی هم که موقع خداحفظی می شه بای بای و فرستادن بوسه از طرف شما دل همه رو شادتر میکنه

امروز هم که جشن اب بود و اولین بار بود تو استخر می رفتی انقدر خوشت اومده بود که نمی خواستی

بیای بیرون

این اقا پسر دوست لیلیا که داره خودشو یواش یواش بهش نزدیک می کنه

وبعد از چند دقیقه دست رد پرنسس به سینش می خوره

اینم از یه روز خیس و نم دار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زهره مامی ژوان
24 شهریور 92 13:05
سلام لیلا جون. من هم از مامانهای خرداد 91 هستم.
ماشالله چقدر لیلیا جون ناز و خوردنی شده عروسک، از طرف من ببوسینش خوش تیپ ریزه رو...
لیلا جون من هم ژوان رو کارگاه مادر و کودک اردیبهشت می برم تا الان سه ترم رفتیم ولی به دلایلی ترجیح می دم که کارگاهش رو عوض کنم. می تونم بپرسم شما لیلیا جان رو کجا می بری؟ راضی هستی؟
مرسی....

uعزیزم سلام مرسی از لطفت ژوان جون خوبه زیاد حافظم یاری نمی کنه نمی دونم اسم خودت چی بود
مهد اینده تو اقدسیه که کنار هنی نی سایت تبلیغش هست خیلی خوب نیست اما بد هم نیست راضیم
مامان ایلیا
25 شهریور 92 16:44
جیگرتو بخورممممممم من.به پسمل من دست رد نزنیا

خالههههههههههه همراز مگه میشه دست رد به سینه ایلیا جونم زد حالش خوبه
دلم تنگه برای تو زهره بهش سلام برسون
زهره جون
2 مهر 92 6:21
الهییییییییییییییی
تو اون وسط چیکار میکنی خوشکل با کلاس من .. خوشم میاد از الان رو به پسر جماعت نمیدی .
چهره آقا پسره در حال منت کشی خیییییییییییییلی بامزس ..
جیگمل خوش تیپ ریزه
منم دلم یه عاالمه برای شما و لیلیا گلم تنگ شده .. بیشتر آپ کن

عاشقتم زهره مهربون
اگه خانوم بذارن حتما
ارکیده(افسانه)
7 مهر 92 14:13
ووووووووی عزییییییییزمممم...این جوجه طلایی رو ببین
رفته استخر پارتی..خخخخخ


استخر پارتیییییییییییییی ؟؟

افسانه
10 مهر 92 10:51
خخخخخخ