لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

دل نوشته های مامان

1391/9/17 16:22
نویسنده : مامان ليليا
169 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم الان که برات مینویسم درست 5 ماه و 20 روز و 7 ساعت و 50 دقیقه و 32 ثانیه از عمرت می گذره و من خوشحال تر از روز قبل و پر ذوق از گذر زمان برای بزرگ تر شدن تو. ازطرفی دلم میخواد کوچولو بمونی و اصلا بزرگ نشی چون شیرین ترین لحظه های عمرم رو در کودکی تو میبینم و از لحاظ دیگه هم دلم میخواد زودتر دستای کوچولوتو بگیرمو با هم تاتی تاتی کنیم و تو منو مامان صدا کنی و من از شادی شنیدن این کلمه از زبون تو  پرواز کنم اما زمان در حاله گذره و تو به زودی و خواست خدا منو به این ارزوم می رسونی ، به امید اون روزها.                            

                                                                                                                                                                                                                          در ضمن عاشق کفش دوزک هم هستی  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)