لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

شیر پسته خورون

1391/10/20 13:52
نویسنده : مامان ليليا
270 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه که مامی دندون عقلش درد می کنه اما به خاطر الودگی هوا و مشغله کاری بابا احسان مجبور بودم درد رو تحمل کنم تا دیروز که دیگه واقعا درد شدیدی گرفتم و بابایی زود از سرکارش اومد خونه تا منو ببره دکتر . برگشتنی یه شیر پسته برای من خرید من هم یه ذره بهت دادم . واییییییی. که چقدر خوشت اومد با اون چشای سیاهت نگام می کردی و هی می گفتی هه  هه هه ....یعنی بازم بده

نزدیک 5 تا قاشق پر خوردی تا اینکه صدای بابایی دراومد و گفت بسه توش خامه داره شاید دل درد بگیره اما من یواشکی بهت می دادم . قربونت برم خیلی کیف می کردی وقتی می خوردی ای کاش سوپتم همین طوری می خوردی...... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)