لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

من غذا نمی خورممممممممممم

1391/10/14 15:55
نویسنده : مامان ليليا
168 بازدید
اشتراک گذاری

           چند روزه که سرما خوردی و سرفه های شدید می کنی . قربونت برم خیلی قشنگ سرفه میکنی . تو این مدتم لب به غذا نزدی به خودم امید واری می دم که به خاطر مریضیته اما فکر کنم غذا به دهنت مزه نمیده . خیلی از این بابت ناراحتم می ترسم ..... خدا کنه زودتر به غذا خوردن بیفتی و من از نگرانی در بیام . بابا احسان هم مدام غصه می خوره که چرا دخترش غذا نمی خوره . دکتر گفته تا 1 هفته بهت هیچی به جز شیر خودم ندم شاید دوباره عزیز دلم سر به راه شه... حتی دیگه قطره مولتی و اهنتم از دهنت میریزی بیرون اما با کلی تلاش اونارو بهت میدم تا بخوری اگر تو این هفته غذا نخوری مجبورم با سرنگ بهت غذا بدم .. ناراحت نشو ..خوب تقصیر خودته ...وگرنه که من از خدامه با قاشق بخوری .             

مامان لیلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)