لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

7 ماهگی گلم تموم شد اما هنوز دندون نداره

1391/10/29 18:22
نویسنده : مامان ليليا
165 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دیروز 7 ماهت تموم شد و رفتی تو 8 ماهگی . الان هم خوابی منم زودی اومدم تا از شیطونیات بنویسم . هنوز مرواریدای خوشگلت نمایان نشدن و من همچنان منتظرشونم دارم فکر می کنم اونا بیان رو لثه هات چه خوردنی می شی فندق من.

تازگی ها گارد 4 دست و پا می گیری  تشویقاما به جای اینکه بری جلو عقب میری خودت هم می فهمی و کلی غر می زنی که چرا به اسباب بازی جلو روم نمی رسم . بابا احسان هم سخت مشغول کار حتی امروز هم که جمعست رفته . فردا هم قراره بریم تولد خاله راحله هورااااا خدا کنه مثل همیشه خانم باشی و گریه نکنی . 

خیلی به من وابسته شدی حتی بغل بابایی هم که می ری دستتو طرف من دراز می کنی تا بغلت کنم منم که همونجا از ذوق اینکه بغلتو واسه من باز میکنی قند تو دلم اب میشه . خیلی شیرین تر از قبل شدی و بیشتر از همیشه عاشقتمممممممممممم  ******************

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مينا
29 دی 91 23:07
واااى عزيزم با اون گلسرش قرتي خانم. ان شالا دخترت دندون در بياره هي گازت بگيره