لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

نوازش دستای تو منو به اتیش می کشه ...

1391/11/1 0:41
نویسنده : مامان ليليا
129 بازدید
اشتراک گذاری

 

دومین ماه زمستون هم اومد . به به داریم به بهار نزدیک می شیم هورا 

زیباترین روز های زندگیمو دارم می گذرونم . چند شبه با  دستای کوچولوت که می کشی به لبهام بیدارم می کنی و می گی اه اه اه ... یعنی من گشنمه مامانی بیدارشو اگرم دیر بشه لباتو نوچ می کنی و می گی مه مه مه ... یعنی زود باش مامانی چه نوازش لذت بخشی دوست دارم خودمو بزنم به خواب تا دوباره این کارو بکنی.  

دیشب یه کار با مزه کردی کاملا زانوهاتو خم کردی و 4 دستو پا شدی اما زودی افتادی کلی ذوق کردمو جیغ زدم تو هم چشاتو گرد کرده بودی و فکر می کردی خول شده مامان ...

 

 

 

 

پرنسس لیلیا من ... خانم شیکه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زهرا(نفس مامان و بابا)
1 بهمن 91 23:00
سلام.ماشالاه چه دخمل نازی داریپسمل منم چند روز دیگه اگه خدا بخواد بدنیا میاد.به وبلاگ ما هم سر بزنیدhttp://ninijoon91.niniweblog.com/
همراز مامان ایلیا
3 بهمن 91 1:20
وای عزیز دلم.بخورمت موش موشی.واقعا که خیلی حال میده با اون دستای کوچولوش نازت میکنه.الهی همیشه شادو سلامت باشید
عموی محیط بان
4 بهمن 91 21:23
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید