لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

سال 91 بهترین سال برای ما بود

1391/12/29 18:21
نویسنده : مامان ليليا
176 بازدید
اشتراک گذاری

امسال که گذشت بهترین و شیرین ترین روزهای عمرم رو گذروندم خدا تو رو به ما هدیه داد و زندگی مون لذت بخش تر از قبل و عشق مون عمیق تر شد . امسال پر از خنده ، گریه ، اضطراب ، نگرانی ، شادی ... بود

تنهایی و سکوت دیگه از مامان لیلا دور شده بود و همه زندگیش تو شده بودی

یادم می یاد اولین بار تو بیمارستان وقتی دیدمت همه دردام و سختی هایی که کشیده بودم از یادم رفت باورم نمیشد که مادر شدم و یه فرشته تو بغلمه و مال خودمه

یادم میاد اون لحظه ای که برای اولین بار چشما ت و باز کردی و با عشق منو نگاه کردی انقدر کوچولو بودی که می ترسیدم تو بغلن بگیرمت

امسال رو هر روز ش رو به این امید گذروندم که تو بزرگتر بشی و به من بگی مامان ... الان هر وقت ازم دور بشی یا بخوای بیای بغام با صدای قشنگت می گی آمان آامااان و منو پر میکنی از شادی و لذت

 

چه زود گذشت ... 9 ماهه شدی و در انتظار بهاریم و تو اولین نوروز رو در کنار مامان و بابا هستی

دخترم من و بابا همیشه در کنارتیم و عاشقانه عشق مون رو نثارت می کنیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مينا. مامي سام
29 اسفند 91 19:17
ليلاي عزيزم، دوست خوبم
امسال برام سال خوبي بود چون دوست خوبي مثل تو پيدا كردم.
اميدوارم با خانوادت خوشحال و شاد باشي
ليلياي خاله رو ببوس.
سال نوت هم مبارك


مرسی عزیزم
خیلی دوست دارم عید زود تموم شه و ببینمت دوست جونم

مرضیه مامان سلما
12 فروردین 92 16:30
چه مامان بااحساسی ... ایشالله همیشه شاد و خوشبخت باشید و سالیان دراز با ناز دخترت هفت سین بچینید



مرسی عزیزم
احساسی که گفتییی