لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

بابا احسان

1391/12/15 16:39
نویسنده : مامان ليليا
168 بازدید
اشتراک گذاری

بابا احسان این چند روز خیلی سرش شلوغه و نارحت از اینکه چرا پیش دخترش نیست و روزی چند بار زنگ می زنه و حالتو می پرسه و می گه گوشی رو بزنم روی ایفون تا باهات حرف بزنه تو هم تا صداشو می شنوی کلی می خندی و جوابشو با خنده هات می دی

خیلی دوست داره تو وبلاگت برات بنویسه اما وقت نمیکنه عزیزم

من از طرفش برات می نویسم :

دخترم من به عشق تو زندگی دوبارمو شروع کردم 

به عشق دیدن تو روز هامو شب می کنم هر چند که دوری از تو برام سخته

ای کاش می تونستم زودتر بیام خونه و باهات بازی کنم

تو همه زندگی منی و هیچ عشقی جای تو رو نمی گیره

وقتی منو می بینی و به نشانه ذوق دیدن من دستاتو می بری بالا و پایین و می خندی همه خستگی از یادم می ره

می دونم که نی نی ها باید زود بخوابن اما دلم نمیاد روزمو با ندیدن تو تموم کنم واسه همین مامانی شما رو بیدار نگه میداره تا 1 ساعت هم شده ببینمت و انرژِی بگیرم ازت

دوست دارم امیدواروم زودتر سختی ها تموم شه و دوباره روزای خوش سراغمون بیان

بابا احسان                

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

nasema
16 اسفند 91 16:59
سلام به دوست عزیز برای داشتن تقویمی زیبا با تم مورد نظر خود و عکس های شما به ما مراجعه کنید با بهترین کیفیت و قیمت فقط 1000 تومان بهترین عیدی برای سال نو یه عیدی موندگار و کم هزینه پس زود بیاین
مينا. مامي سام
18 اسفند 91 14:39
چه لباس خوشگلي تنته ليليا خانم. البته شما هرچي بپوشي بهت مياد
افرين به مامي خوش سليقه. افرين


چشمات خوشگله خاله مینا
زهره جون
26 اسفند 91 10:51
چه پدرانه قشنگی . خدا سه تاتونو برای هم حفظ کنه و خونتون پر از عشق باشه همیشه



پدرانه .... چه کلمه جالب ی
مرسی زهره جون

مرضیه مامان سلما
12 فروردین 92 16:32
من قربون این لباس شیکت و موهای افشونت و لپای نازت بشم پردیس جیگر


پر دیسسسسسسسسسسسسسسسسسس کیه خاله مرضیه؟