لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

سخنوری لیلیا

1392/3/6 23:44
نویسنده : مامان ليليا
209 بازدید
اشتراک گذاری

من لیلیا ... 11 ماه و 11 روزمه و 19 روزه دیگه یک ساله می شم

من درونه مامان و نفس بابایی م هستم

عاشق پستونکم و شبا بدون اون خوابم نمی بره فقط نمی دونم چرا ماهی یک بار شلکش عوض میشه خیلی فکر کردم اما به نتیجه ای نرسیدم هر چی که هست زیر سر مامانمه

 

عاشق پتو م هم هستم هر جا ببینمش واسش کلی ذوق می کنم و می دوم می رم پیشش و بغلش می کنم چند روز پیش هم پشت یه در شیشه ای دیدمش که هی می چرخید و من نمی تونستم بغلش کنم و مامی رو صدا زدم هی می گفتم نانا نننننن نا نننن اما مامی منو بغل کرد و از پتوم دور کرد اخه چراااااااااااااااا

 

چند شبه که تو اتاق خودم رو تختم می خوابم شبا هم باید زود بخوابم مام نمی ذاره شبا بیدار بمونم و بابایی مو ببینم منم تلافی می کنم صبح ساعت 7 بیدار می شم و نمی ذارم بخوابه تا بره بابایی رو بیدار کنه و با هاش بازی کنم

دیگه دیگه ....

فوت بلتم ... جیک جیک بلتم ... میتونم وایسم... بی دندونم ... هر کی هم منو می بینه می گه دندونات کووووو........ زبونم رو می دونم کجاس و زبون درازی هم بلتم خجالت....صدای ببیی بلتم ... کتابامو پاره می کنم .... می دونم لوسر اتاق از کجا خاموش روشن می شه ... جای عکس بابایی و خودمو بلتم .....

 

خیلی کارای دیگه که نمی خوام ریا بشه و نمی گم نیشخندزبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان لیلا
6 خرداد 92 23:29
قربون شیرین زبونیات
کی بزرگ می شی و بلاگ خودتو می خونی و خودت بنویسی
به امید اون روز

بی نهایت دوست دارم


منم دوست دارم مامانی عاشقتمممممممممممم

ارکیده(افسانه)
13 خرداد 92 16:36
مرضیه مامان سلما
13 خرداد 92 20:05
قربون فیگور دلبرانه ات بشم خاله
چه کارای خوشگلی بلتی تو جیگرم


عزیم دلم برات تنگ شده سلمای گلم رو ببوس لپاشو گاز بگیر ماشالا به دخمل زرنگمون بیاد که زود راه اتاده و مامانشو خوشحال
منير
18 خرداد 92 9:12
آخ جيگر تو برم من ، نفس ، عشق ، آخه خاله قربونت بره
هدیه
18 خرداد 92 16:34
اخخخخخه این ژستت که منو کشتتتتتتتت جوجهههههههههه



جوجه ام دیگه ناز دارم خاله