لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

دختر خرداد

1392/3/6 23:05
نویسنده : مامان ليليا
240 بازدید
اشتراک گذاری

اون وقتا که می رفتم مدرسه ، خرداد که می اومد غم و غصه با هام همدم می شد . شب زنده داری ، درس خوندن تا حد از حال رفتن ، تو خونه موندن و هزار تا سختی دیگه با خرداد می اومد . کم کم که خرداد به انتها می رسید خودمو واسه یه نفس راحت کشیدن و خلاص شدن از دست امتحا نها اماده می کردم از همون موقع ها از اخر خرداد خوشم می اومد و دوسش داشتم...

حالا ماه خرداد رو چه با امتحان و چه بی امتحان دوست دارم چون ماه تولد فرشته کوچولوی خونه ماست

 

خرداد 92 در عین نا باوری من و بابا از راه رسید و خبر 1 ساله شدن ثمره عشقمون رو بهمون داد

 

28 خرداد 91 ... زیبا ترین و شیرین ترین روزمون

مامی

دوست دارم دختر خردادی زیباقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

هدیه
8 خرداد 92 16:32
تولدت پیشلپیش مبارک عروسک

مرسی خاله هدیهههههههههههه واسه من یه دوست بیار دیگه
منير
18 خرداد 92 9:22
تولد تولد تولدش مبارك ناز دونه مامان و بابا اميدوارم صد ساله شي و هميشه سايه پدر و مادرت بالا سرت باشه