لیلیا عبدالمالکیلیلیا عبدالمالکی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

شیر خشک بخور توپول شی

1391/11/13 15:20
نویسنده : مامان ليليا
191 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

این روزها خیلی نگرانت هستم . داری دندون در می اری و خوب غذا نمی خوری  و دائما بغل مامان می خوای باشی . یه کم لاغرتر شدی واسه همین گفتم بهت شیر خشک بدم شاید توپولی تر شی و مامان رو از نگرانی در بیاری . دیروز رفتیم با هم داروخانه و شیر خشک نان خریدیم من هم با کلی امید دادم شیشه رو دستت تا بخوری اما تا بوش به مماخت خورد شیشه رو پرت کردی کنار ............. فهمیدم که دوست نداری .......... اما امروز یه بار دیگه امتحان می کنم خدا کنه بخوری ...از دست تو دختر ناز و بلا 

 

هر وز هم با هم تمرین 4 دست وپا می کنیم . قربونت برم زودی خسته میشی و بر میگردی نگام می کنی یعنی مامان بسه خشته شدم .. گییییییییییییی گیییییییی اگییییی اینا رو هم بهم می گی حالا معنیش چیه ....ماچ دوست دارم قلب

تمام دنیامی قلب

نفسمیقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زهره جون
16 بهمن 91 15:08
ليليا توپولي شير خشك بخور مامانت خوشحال بشه خب
اين بچه هاي امروزي خيلي عاقلتر و زيرك تر از اين حرفان ليلا جون

بله زهره جون قربونشون برم لیسانسه به دنیا می یان

ساناز
19 بهمن 91 18:30
دیگه تو این سن به بچه شیرخشک بدی چاق نمیشه خانمی.
مامان ایلیا
3 اسفند 91 2:19
هههههههههههه ای شیطون بلای زرنگ. مامانی فکرکردی میتونی گولم بزنی؟
مامان سارا
3 اسفند 91 19:11
سلام چه کوچولوی نازی بوس بوس وقت کردی پیش ما بیا